U.K. residents are being fined and threatened with prosecution for failing to keep their homes and yards up to their neighbors' standards, and even for things they do inside their homes, under a 2014 crime act.

More than half of the regimes sitting on the United Nations Human Rights Council after last week's election have been categorized as unfree, sparking criticism and further ridicule of the global body ostensibly tasked with upholding the UN's vision of human rights. Among the latest selections to serve on the discredited global council are some of the most oppressive and murderous communist and Islamist dictatorships on the planet. That is despite the UN outfit's mandate saying that only member governments that “uphold the highest standards in the promotion and protection of human rights” are eligible to join. Adding to the controversy, the Obama administration and Western powers remained silent as UN member governments chose some of the most barbaric regimes to police “human rights” around the world.

Even if Geert Wilders, a Dutch politician accused of defaming Moroccans, is convicted, his party could benefit in the upcoming elections in March.

In addition to paying for the importation of well over a million Islamic migrants over the last year, Swedish and German taxpayers are financing advertising campaigns urging them to integrate into the new countries that the mass migration is creating. The changes are irreversible and the old way of life is not coming back, so get used to it, the natives were told.

The Obama administration is facing criticism and ridicule after a bizarre outburst by the John Kerry-led State Department urging Hungarian authorities to prop up a defunct Communist Party propaganda organ. In an official statement, the Obama administration, which recently attacked media diversity in the United States, echoed discredited conspiracy theories pushed by communists and called on anti-communist Hungarian officials to prop up the bankrupt newspaper — supposedly to preserve “media pluralism.” But the ownership of the far-left paper, known as Nepszabadsag, wants to shut it down, citing growing financial losses and plunging circulation figures.

Affiliates and Friends

Social Media